Of 15 aylık kızım resmen sinir krizi geciriyo.iatedigini alaminca hayır dediğimiz de evet bile desek sınırlı öfkeli küsüyor herşeye .yani ben bize yani kendimizde kusur ariyordum ne yalan soyleyeyim hani biz mi her istediğini yapiyorz ondan mı biyle oldu diye .demek ki normal herkez ayni