Good_mother doktorlar herkese down sendromu diyor ya, bana da söylediler ilkinde, aldırablrsn dediler . Bir de böbrek rahatsızlığı var dediler, ama ne olduğunu tam olarak bilmiyorduk doğduktan sonra anlaşıldı tam olarak ne olduğu. Hatta sıvı aldırmıştm.
İkincisi de yarık dudaktı, down sendromundanda bahsettiler, ikincide desıvı aldıracaktım son anda vazgeçip kalktım geldim. “ biz %100 down sendromu demiyoruz, herkese bir ihtimal olarak söylüyoruz bunu” dediler.
Yengeniz kaç yaşında peki?