asel_444 Sevgili anneler kızımın gözünde kızarıklık ve akıntı mevcut boyle bir yaşayan varmi kızım 1 yaşında görenler yazabilirmi evde ne yapabilirim
UrbanMom asel_444 yazın emeklerken balkona filan kaçardı başına geldi antibiyotikli damla yazmıştı sağlık ocağı onu kullandim oyle düzeldi öncesinde de ya kaynayıp ılımış su veya serum fizyolojigi pamuğa dök gözünü temizle demişlerdi
Smyra3 Merhaba bugün benim kızımda aynı uyandı dr götürdüm enfeksiyon dedi damla verdi aynı zamanda ışık suyla pamukla pansuman yapmamı söyledi
asel_444 Smyra3 teşekkür ederim bende bugün götürdüm sağlık ocağına damlayla krem verdiler çok capaklaniyor gozleri
asel_444 UrbanMom teşekkür ederim bende bugün götürdüm sağlık ocağına damla ve krem verdiler çok capaklaniyor gözü bende serum ile temizliyorum umarim çabuk geçer yuregim kaldirmiyor:(