Thesra
[bilinmeyen]
2 ay mekik için çok çok çok erken bir süre canım iç dikişlerine agrılar girer yapma sakın ilk 6 ay önerilmiyor o tarz bir spor yürüyüş felan yapsan daha iyi olur senin için
Meryemak
[bilinmeyen] 2 ay çoooook kısa bir süre hemde direk mekikten başlamışsın valla helal olsun 😂 ben 4ay17 günlük oldum daha yeni yapmaya karar verdim dikkat et dikişlerini incitirsin Allah korusun
Aryasmomm
[bilinmeyen] canim ben 2.5 ay sonra yavas yavas yaptim simdi 4 ay oldu spora yazilcam
Mrv27
Hafif oldukça sıkıntı olmaz dedi doktor yarım mekik çek alt karın yapmayın 6 Aydan önce 4 buçuk ay oldu sezaryen olali havalar soğumadan 1 yürüşü yapıyordum şimdi sadece yarım saat evde netten zumba yapıyorum vücûd ısınınca basit hareketler yapıyorum etkili oluyor
esrarisoy
Ben spora yazıldım bebeğim 3 aylıkken hoca hiçbir karın hareketini yapmayacaksın dedi. 6 ay olmadan kesinlikle tavsiye esilmiyor. Bir de direk mekikten başlamışsınız bence kendimize zarar veriyorsunuz şu an. A
Meltem1
[bilinmeyen] canım bende 3 ay önce Doğum yaptım doktorum kesinlikle karın kaslarını çalıştıracak spor yapma 6 ay beklenmen lazım dedi
Deletedmom444
[bilinmeyen] mekik mi😱 naptınız siz bir yerde okudum üç ay dolmadan mekik çekersen o ayrılan baklavalar ömür boyu düzelmeyecek şekilde ayrılır vücudun bozulur doğum yaptik biz normal ameliyat değil sadece karın büyüdü kaslar ayrıldı ne aceleniz var bir yılda vücut topaliyor kendini doktorunuza danışınız mi böyle birşey yaparken benim arkadaşımın iki aylık iken dikisleri açıldı
Deletedmom444
[bilinmeyen] Aman diyeyim canım sakın deneme bile