rumeysacanercan Bebeğim ve ben atlattık balgamdan uyuyamıyor ememiyordu nebülizatör aldım içine serum fizyolojik koyup buhar verdim sonra balgam masajı yaptım işe yaradı. Serum fizyolojik burnunu açmadı bizim sterimar sprey aldım aslında aynı şey ama sterimar etkili oldu bilmiyorum. Bebeğim 3 aylık bu arada ben yanında yine de maskeyle durdum. Doktorumuz sık sık emzirmemi önerdi öyle atlattık
marsi Öksürük için aldıklarım yıkanmamış koyun yünü yastık, ak günlük sakızı, kozalak şurubu, Andız pekmezi, zeytinyağı -pekmez -karabiber-limon dörtlüsü
momikaa kdrgktg01 ben 28 aralıkta hastalandım geçmedi geçmiyor eşim ve çocuğum da hastalandı şu an iğne tedavisi görüyoruz eşimle oğlumda aynı şekilde resmen sürekli hastanedeyiz nasıl bir illet anlatamam Allah tüm hastalara şifa versin sizin bebişinize ve cümlemize çok zor 😥
37nur37 kdrgktg01 benimde iki kızımmda öyleydi iki yaşında ve 9 aylık iki yaşındaki bebeğime kestane balı ve çam pekmezi verdim birde kekik ekstrası şurubu var ondan kullandım bayağı rahatlattı 9 aylık kızıma baş hariç diğerlerini verdim. Tavsiye ederim hava verdi doktor fakat havayı yapınca daha çok artıyor. Profesör hava kullanmayın dedi. Serum fizyolojik istediğiniz kadar yapın .çok geçmiş olsun
Migrenimtutuyovalla kdrgktg01 Bizde 3 aydır bu döngünün içindeyiz ve bu sefer gözlerimiz de enfekte oldu geçmek bilmiyor nasıl bir hastalıksa 🤦🏼♀️
Irmakmelegim kardelen1209 bisi deil nebilizator alın gerçekten çok gerekli bir bebkli ewde bulunması gerekir e bebek eczane veya İnternet heryerde satışı var her bütçeye göre de bence alın vakit kaybetmeden
aven kdrgktg01 nebilizatör ve ilaç kullanmadıysanız doktorunuza danışarak kullanın bence biz öyle durumlarda faydasını gördük geçmiş olsun
marsi MiracAlpinveUmutunAnnesi veririm tabi ama hatırlatmanız gerek bir de Azerbaycandan geliyor tamamen doğal ve içeriğinde ağır metaller yok o yüzden tercih ettim
marsi MiracAlpinveUmutunAnnesi Eşimin kargosu gelmiş bakamıyorum şimdi kızım emiyor da galiba iyot geldi kendime de kızıma da uygulayacam umarım iyi gelir
artikbiranneyim kdrgktg01 bu ne bicim illet ya 2 hafta oldu bebeğimle ben iyileşir gibi olup başa sarıyoruz
marsi Birkimseee Trendyoldan ama inanın küçücük geldi ben de köyden kaynım gelecek onlardan yün istedim buradan da çarşaf bulurum dikerim diye düşünüyorum sırtı beli için bakalım
Nrkzy kdrgktg01 aynı durumdayız çok berbat bir hastalık 1 ay önce iyileşmiştim yine tekrarladı ailecek hastayız