kuby_ merhaba danışmanlık almadım fakat benimde o şekildeydi. Bir kadını takip ediyordum adını çok hatırlamıyorum ama sanırım ebekadınhürcandı yanlış hatırlamıyorsam. Bir videosunda çocuğunuzu emzirirken sütünüzün şarıl şarıl geldiğini ve ağzının kenarından aktığını hayal edin demişti. Ben bunu bir hafta denedim (meme reddi yaşıyorduk fakat ben teklif ediyordum memeyi ısrarla, biberon ucunu verip onu çıkarıp memeyi veriyordum hemen) ve bir hafta sonunda bu hayalim gerçeğe döndü garip bir şekilde. Belki işinize yarar. İnşallah sütünüz bol bol gelir. Bu arada Pötibör bisküvi de bende garip bir şekilde süt yapıyor aklınızda olsun.