Kızlar merhaba.
Kızım 9 aylık olacak. 1,5 yaşında işe geri dönmeyi düşünüyorum. Sorum şu ; ben işe tekrar başladığımda süt iznimi kullanabilir miyim? Geriye ücretsiz iznimden 6 ay kalıyor. Ücretsiz izin kullandım diye kalan 6 ayda süt izni kullanamam mı acaba ? Biraz karışık gibi oldu ama umarım anlatabilmişimdir.
Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi kızlar ?