yeniannee2 oğlumun gaz sancısı 22.gününde başladı ve kullandığımız hiçbir gaz damlası fayda etmemişti. Eczacımızın tavsiyesiyle bu şurupla tanıştık iyiki diyorum çok etkili ve iyi geldi 5-6 aya kadar kullandık arkadaşlarım dahiş herkese önerdim onlarda çok memnundu. Bu arada günde 3 kere s-ö-a olacak şekilde karnı tok 2,5 ml veriyordum ben.