rumeysacanercan Sık sık sağım yapmanız gerek. Benim tek göğsümden her sagdigimda 250 CC süt gelirdi. Sürekli sağım yapardım surekli. 2 saatte bir bazen saat başı. Bebeğin çene refleksi güçlendikçe o kadar süt birikmez. Tek seferde hepsini çeker, boşaltır göguslerinizi zamanla zaten. Şuan küçük sanırım. Çene refleksi kuvvetli değil. Çabuk yoruldugu için süt memenizde kalıyor. Sizin de sürekli sağım yaparak azaltmaniz lazım sütü memenizden. Biberon aliyorsa sagdiniginiz sütleri icirin. Gogusleriniz dinlensin. Çok rahat oluyor. Tavsiye ederim. Biliyorsunuzdur zaten ama yine de hatırlatmak istedim ben. Sevgiler….