Merhaba güzel anneler ben sağlıkçıyım eşim polis ben gerek üniversitede gerek hastanelerde çalışırken birçok kez eğitim aldım eşim de temel yaşam desteği eğitimi aldı. Birkaç saat öncesine kadar masada oturup bir güzel yemeğimizi yedik oğlum 9.5 aylık salatalığı çok sever dişleri yok damaklarıyla direkt yarar salatalığı ama o an su içerken(pipetle) bi anda salatalığı da su gibi çekti elimden anlık ve tıkanma sesi nefes alamama gözümün önünde kıpkırmızı oldu bir anda. Ve hemen elimin üzerinde başı gövdesinden aşağıya çevirip sırtını süpürür tarzda 5 kez vurdum tabii o sırada dizlerim titriyor insanın kendi evladını bu şekilde görmesi yıpratıyor. Sonra baya öksürmeye başladı babasına verdim V çizgisine bastırarak süpürür tarzda vurdu ve çok şükür çıkardı o an kafamda bir sürü senaryo nasıl koşarak en yakın sağlık kuruluşuna gidebilirim aspirasyon gerekir mi. Lütfen çok dikkat edin ben vicdan azabı yaşıyorum siz yaşamayın herkes bilmeli ve anneliği babalığı bir kenara bırakıp soğuk kanlı olmayız. Daha sonra uyutup başında çok ağladım Rabbim korudu hamdolsun 😞