goktugunannesii_ madem kahvaltı veriyorsunuz o ana öğün kalsin her gün 1 kere yoğurt bir kere meyve de verin onlar ara öğün, yediklerinizden de 8. Ay başı tuzsuz salcasiz olarak zeytinyağı ile pişirip yemek çorba vs vermeye başlayabilirsiniz öğlen yada akşam, 9. Ayda 1 öğün daha ekler 3 ana öğün 2 ara öğün yapabilirsiniz mama ogunlerini eksiltirsiniz sadece anne sütü ve ek gıda olarak beslenmiş olur en büyük tavsiyem ek gıda sonrası doymasa bile mama vermeyin meme verin sonra alisiyorlar yoksa bu arada bu öğünleri kabul etmezse de bebeğiniz anne sütü aldığı için problem etmeyin