Hanımlar. Benim bebem tam 7 aylık oldu. 1 aydan fazladır ek gıda vermeye calısıyorum ama dogru duzgun almıyor hıc. Dun bir doktora goturdum sordum. Gece kac kez besliyorsun dedi uyanıp talep ettıkce besliyorum dedim. Gece doyan bebek sabah tabı yemek yemez dedi. Gece beslenmesini kesmen lazım dedi. Yanı erken degıl mı kesmek ıcın. Bir de alakası var mıdır ya bununla. Sonucta gunduz de emziriyorum. Yanı soyle sorayım bir de. Siz emzırdınız diyelim kac saat sonra ek gıda veriyorsunuz ve yiyor bebegınız. Ben o dengeyi kuramıyorum sanırım. 🥲 Tecrubelı anneler yardım ederse cok sevinirim. Esim de ben de bısey yapamıyoruz yemıyorrrr 🥺