Öncelikle uzun saci çok severim
36 yaşındayım cok nadir kestirmisimdir
Kisa sacida cok severim ama benim sac tipine gitmiyor yada ben öyle sevmedigim icindir.
Sac tipim dalgali ve kabariktir
Uzun olunca o kabariklik pek olmuyor
İs guc çocuklar sürekli topluyorum sekil veremiyorum diyorum.
yikamasi taramasi zaten ayri. Belime kadar su an da. Aniden disari ciksak sac yapmaya vaktim yok.
Kisa kestirsem omuzlara kadar bu sefer kabarmasin diye her gun sekil vermem gerekecek
Yahu ne yapacagim cok sasirdim 🫢