ilosasell kızım anaokuluna gitti 5 yaşına yeni girdi kreşe göndermemistim :) evde olduğu zamanlarda resim yapıyor genellikle, yada beraber deney yapıyoruz bazen ben mutfakta kek kurabiye yaparken oda dahil oluyor,babasıyla oyun oynuyor bazense oyuncaklariyla ve sonra benim sabrimla 😀😂