8 buçuk aylık Bebeğim de meme reddi yaşıyoruz ilk kezmamaya basliyoruz aptamil denettm icmedi sma mama aldm onu da içmiyor göğsüme yaptığı gibi tadını alınca kafa ceviriyor iteliyor istemiyor içmiyor bu durumu yaşayanlar varmı nasip bi çözüm buldunuz biraz aç biraktim yine icmedi