gamzeci tamamen yerde değil ki. Altında çıtalar var ve çıtaların üstünde de suntalar var. Üstünde de yatak. Evi cereyan yaptırtmıyorsanız hiç bir sıkıntı olmaz Allahın izniyle. Yani benimkine olmadı şu ana kadar 😄 1 yaşındaydı sanırım aldığımda. Tabi hastalık vs yanıma alıyorum onun haricinde hep yatağında yattı. Şuan 2.5 yaşında.