girlmomm Üst köpekler böyle şiş uçları beyaz ama daha et var sizce patlamaya yakın mı böyle mi oluyor 😬
Merryyy girlmomm postu paylaşalı baya olmuş ama benimde oğlumun şiş iştahı kapandı birden bire huysuzlaşto hepten acaba köpek dişimi çıkıyor postumda paylaştım fotoğraf sizinde öylemiydi bakar mısınız
GirayinAslisi girlmomm ah bacimm 3 4 aydir oyle sis ve daha yeni igne ucu kadar ycu dinmis sukur alt ust 4 tane bende full cikmasini bekliyorum uyku fln kalmadi huysuzluk hat safhada