Mnkksercem Kızlar bu süpürgeyi almak istiyorum kullananlar bilgi verebilir misiniz avantajı dezavantajları neler
Ezeliko Mnkksercem bi dezavantaj görmedim 4 yıl olacak kullanıyorum hala da cok memnunum sadece 3+1 evim koltukları süpürmek istersem bazen evle beraber sarj yetmiyor ya da haznesi doluyo. O da zaten sorun degil gidip bosaltıp devam ediyosunuz.
momshe Mnkksercem ben v12 kullanıyorum. Annem v8. Bence arlarında pek fark yok. Yani bütçenize uyuyorsa v8 alabilirsiniz. Süpürmesi gücü şarjı gayet güzel zaten eli ayağı oluyor insanın
Mnkksercem momshe canım çalıştırırken düpmesine basılı mı tutuyosun sanki öyle bir şey duydum emin değilim
ikikereanne_ momshe fark tabiki var ama ikiside iyi supurgeler. Benimki v12 supurmesi teknolojisi daha ileri. V8 daha basit ama kotu degil o da guzel supuruyor kayinvalidemde var o da
momshe Mnkksercem v12 tetikli değil yani basılı tutmuyorsun. Ama v8 tetikli basılı tutuyorsun bu da hem avantaj hem dezavantaj ama çok uyguna bu tetikler için mandal satılıyor trendyolda ondan alıp takabilirsin istersen