1 yaşa gelmek üzere
10 gün önce düştü. alın bölgesi şişti. Tomografi çektirdik. Temiz çıktı
Bugün de kafa arkası düştü. Kitaplığa çarptı
Maalesef sivri şişti
Hastane sırasında bekliyorum
Radyasyon konusunda çok endişeliyim
Çok kısa süre içinde yine alacak
Doktorlar karar sizin diyor
Travma belirtisi yok. Bulantı kusma vb gibi
3-4 saat önce oldu olay
Çaresiz oturuyorum öylece
Ne zor bu işler ya