Merhaba tecrübeli anneler 😊 Bebeğim 5 aylık sadece mama ile besleniyor (alerji maması)
tadı çok kötü olduğu için iştahla içmiyor , Doktorumuz yavaş yavaş tadım yapalım dedi .
Yoğurt veremeyeceğim için meyvenin suları ile başlıyoruz
Doktorumuza sormayı unuttuğum için bu başlığı açmak istedim Hipp sütsüz kaşık mamaları var başlasam yanlış mı etmiş olurum katı gelir mi birden ? Bilgilendirme yaparsanız çok sevinirim 🌸