3melekannesi_ Kızlar merhaba uzun zamandır sigara kullanıyorum. Kızım doğduktan sonra bırakmayı çok istedim ama başaramadım. Benim gibi olan anneler ve sigarayı bırakan var mı acaba aramızda? Tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum.
Snowglobe 3melekannesi_ 2 hamileliğimde de bıraktım. İki doğumdan sonra da direk başladım. Ben elendim
Sensen20 3melekannesi_ ben hamileyken ve emzirirken içmedim 2 seneyi geçti yani emzirmeyi bırakınca tekrar başladım malesef kendimle çok savaştım yılbaşında kesin karar aldım çok şükür ağzıma sürmedim canım bile istemiyor aklıma gelmiyor dahada icmeyecegim
suhedaaaaa 3melekannesi_ Valla bıraktım unuttum gitti, bir sene olacak. İnsanın kafasında boşa meşguliyet yemin ederim. Evi süpürken bile şurayı bitir de sigara iç diyordu sürekli beynim. Şu an aklıma bile gelmiyor başka uğraşlarım oluyor.