Demir depolarım bomboş senelerdir bu nedenle tedavi görüyor olsam da düzelme yok. En son 23’lere zorla ulaşmıştı. Her yolu deniyoruz. Ama maalesef. 2. bebeğime hamileyim, 11 aylık kızım var ve emiyor. Hiç halim yok, gözaltlarım mosmor oldu. Zaten zor bir süreç iyice yorucu olacak. Bacaklarımda morarmalar artınca check-up yaptı doktorum ve öylelikle öğrendik. Moralim bozuldu ister istemez. 😔