deepwater Evet arkadaşlar parayı genelde nasıl değerlendirirsiniz? Risk almayı sever misiniz mesela borsa, kripto gibi. Bir de ayağınızı yorganınıza göre uzatmayı becerebiliyor musunuz? Aylık bir gr altın kenara koyarsam öpüp başıma koyuyorum ben 😅
bluem Para artıramıyorum bır turlu çünkü gelenle giden para aynı ya boğazımız dan kısıcam para biriktircem yada harcıycam kardesmr altın borcum var aylık 9 bn maas alıyorum elektrk ve günlük yrmek masraflarnı ben karşılıyorum artanı birlikyrmeye çalısıyorum ama imkansz bu sartlarda
bloommom deepwater her ay gram ve dolar yapıyoruz elimde nakit olarak kalırsa istemeden de olsa harcıyorum alışverişe gidiyor hepsi
suheyla92 deepwater maas yatinca hemen bir kismini birikim hesabıma atar cok lazim olmadikca dokunmam kripto falan anlamam o hesaptaki biraz birikince altin hesabina atarim altin alirim yani. Borsa esim ilgileniyor ben sadece altin ama her ay olmuyor tabi