Kızım dokuz ay üç günlük emeklemiyor her yere döne döne gidiyor bir yerden tutunup kendiliğinden ayağa kalkmıyor kanepe de tutunup yürümüyor kızımla aynı olan birkaç fenomenin çocuğunu görüyorum emekliyorlar ayağa falan kalkıyorlar bu bir gelişim geriliği mi acaba Şubat‘ın 4’ünde kontrolümüz ama kafama çok takıldı