esradnz Arkadaşlar merhaba🙋♀️Ek gıdaya geçiş döneminde meyveye alıştırmak için hangi meyve süzgeci daha mantıklı olur dersiniz? Silikonlu olan mı file olan mı?Şimdiden teşekkürler fikirlerinize 🙋♀️
Mervea esradnz silikonlu daha iyi file olan bir süre sonra içindekiler iç içe geçtiği için bebek emmekte zorlanıyor çünkü ağırlık bir tarafa oluyor
AyseAlyamm esradnz ilk silikon almıştım weebabynin onunla yiyemedi kızım mycey meyve filesi mi aldım onunla güzel yedi .
esradnz Deletedmom115 Mervea AyseAlyamm Mom9 Sasah1441 teşekkürler arkadaşlar belli ki genel olarak silikon olan tercih ediliyor🤗 ben de acaba bi süre sonra parçalar da farkında olmadan yutar mı diye emin olamadım almadan sormak istedim.