mavii_98 bcemmm bede sürtündüğü için pipi ucu kızarabilir demişti doktorum ama yinede sormak lazım tabi
abrndmr bcemmm sünnet olmamışsa eğer enfeksiyon olabilir 2 aylık bebeğimin bir kaç gündür kızarıktı doktoru enfeksiyon olduğunu söyledi fucidin krem sürüyorum günde iki kez birde gün içinde sabunlu suyla yıkamamızı önerdi bi doktora gitmenizi öneririim
monarosealp34 Ya bizimkinin de eli sürekli orda idrar yolu enfeksiyonu mu aldı nedir çiş yaparken sızlıyor herhalde altını açmamı bile istemiyo anlamadım bende
cikolataliekmek bcemmm bizim de 2 kere başımıza geldi birinde bez markası değiştirmiştik, diğerinde ise pişik vardı. Her ikisinde de pişik kreminden çok az sürmüştüm 1-2 kez ertesi gün geçmişti, tabi siz yine de doktorunuzun görüşünü mutlaka alın 🙏🏻