Sezinnur Kızlar hangisini almalıyım. Arada 20 bin fark var oyuzden kararsız kaldım. Ama bir süre sonra güncelleme geliyor yavaşlıyor kullanilamiyor. 15 e daha geç gelir güncelleme diye. 15 den yanayım ama bir yandanda 20 bin fark değmez gibi geliyor
myarenb Sezinnur yıllardır iphone kullanan birisi olarak (iphone 3ten beri 😂) kasım ayında 13 aldım, aradaki 20 bine değen bir artısı yok cünkü 15in. yavaşlama konusuna da katılmıyoru , 5 yıldır 11 kullanıyordum bi sıkıntısı da yoktu
ilosasell Sezinnur 1 yıldan fazladır 13 kullanıyorum ve alırken 13 ile 15 in bi farkı yok demişlerdi. 20 bin farka gerek yok bence ben olsam 13 le devam ederdim
yirmiikikasim23 Sezinnur kiz arada 2 bin 3 bin fark olursa kararsiz kalirsin 20 bin az parami😀😀 ben 13 kullaniyorum 15 bence gereksiz ya memnunumda
Sezinnur yirmiikikasim23 uzun vadede kullanacak olursam acaba 15 daha mı iyi olur diye kararsız kaldım 13 te daha kısa sürede değiştirmek zorunda mı kalırım acaba güncelleme falan gelince
barbiee_ Sezinnur 15i uzun süre kullanırsın afaki fark yok 15 kullanıyorum ama 13ün kamerasını daha çok beğendim ben
ogretmenanne06_ 15 kullanıyorum, güncel sürüm yavaşlama vs anlamında daha yeni bir model olsun diye tercih ettim ama bütçeniz yoksa 13 le teknik olarak öyle bir farkları yok aynılar😂
Madamehappyyyyy Sezinnur Bende 13 pro Max eşimde 15 pro Max var ben 3 senedir kullanıyorum sorum yaşamadım ama eşimin telefonu yeni o yüzden mi bilmem kamerası daha güzel ve net çekiyor.
Annegibi2006 Sezinnur imkan varsa her zaman herşetim en yenisini alma taraftarıyım özellikle iphonede yıllar geçtikçe eski modellerde ciddi sorunlar oluyor diye düşünüyorum 15 almak daha mantıklı geldi ama dediğim gibi imkan varsa eğer kendinizi çok zorlayacaksanız tabi ki değmez
Sezinnur Annegibi2006 imkanım var ama sonuçta maaşla çalışan insanlarız arada çok fiyat fark edince kararsiz kaldım. 15 daha uzun soluklu mu olur acaba diye de kararsız kaldim
Annegibi2006 Sezinnur bence daha uzun soluklu olur 13 de güzel bir model ama kaç yıllık telefon sonuçta diye düşünüyorum
yirmiikikasim23 Sezinnur bisey diyimmi iphone 11 2019 da cikti guncellemede gelmiyo ama yok satiliyo hala o yuzden gereksiz demek istedim 13 ile 15 arasinda guncelleme konusunda pek fark olmayabilir
meryem_kmr Sezinnur arkadaşımda 15 var satıp 13 alacağım diyor 😀 ben 13 kullanıyorum ve çok memnunum. Ablamda falan da 15 var karşılaştırdık kamera falan benimkinde daha iyi 😀😀
ByAslan Sezinnur 15 kullanıyorum gayet memnunum valla su dolu yeee düştü çıkardım hiç bşy olmadı belki 13 te de vardır bu özellik bilmiyorum ama ben memnunum 2 oğlumun elinden geçiyor banamısın demedi dha o kadr düşmeye fln