_dfn Park yatağın hiç biri iyi değil bence. Hepsi hışırtılı oluyor ve sallanma şekillerini hiç beğenmiyorum. Eski tip beşikler gibi sallanmıyor. Komple kendisi sallanıyor. Ben anne yanı alacaktım biri bana park yatak verince almadım onu kullanıyorum ama gerçekten sıkıntı. Sezeryan oldum ve doğum yapalı 4 ay olmasına rağmen gece kalkıp beşiğin içine eğilip çocuğu alıp geri koymak belimi ağrıtıyor. Ve çocukta gittikçe ağırlaşıyor. En güzeli anne yanı çünkü bebeğin yüzünü de görebiliyorsun onda. Bendeki park yatakta çocuk üstünü açtığı diye kontrol etmek için doğrulup kalkıp içine bakmam gerekiyor