Kızım iki aylık gaz şiddetli problemi var süt içerken başlıyor ıkınmaya çıkartsada rahatlamıyor, ishalide var bir aya yakın,doktor süt alerjisi dedi diyet yapıyorum iki haftadır, olmayınca sütten kesti 3 gün mama verdik yine rahatlaması,yarın yine doktora gideceğiz,doğru dürüst uyuyamıyor,ağlayarak uyanıyor, uykuda bile iniltili vr ıkınıyor,çok üzülüyorum, kızımla keyifli bir zaman geçiremiyoruz..napıcamı şaşırdım