simgeesell Bennnnnnnn, 18 aylıkken oldum hatta doktoruma gidecektim gitmeden konuştuk aktif emzirmem varsa 2 yaşa kadar normal karşılıyorum Sen yine rahatsız oluyorsan 18 ayı bekle öyle gel bir bakalım demişti. Şansıma tam 18 ayda oldum. 2 ay sonra tekrar oldum O bitti 3 aydır Daha olmadım 🤣🤣 sinirlerim acayip bozuk bıraktım artık akışına zaten doğumdan önce de düzensizlik vardı belki dedim düzelir de düzelmedi.