Merhaba bebeğim 4 buçuk aylık 3 gün önce sağlık ocağının verdiği demir ilacına başladık fakat sürekli kusuyor normalde de kusması vardı ama çok fazla olmuyordu.. büyük tuvaletide ishal ve kirmiziliklar vardi acaba demir ilaci yan etkisi falan olmuş olabilir mi kullanmaya devam etsemmi ki bilemedim sizlere sormak istedim ??