Kızlar rota virüs asisindan sonra mukuslu ishal baslamisti 10 gün surdü sonra dra yazınca sut alerjisi olabilir sut urunlerini kes vs dedi ozel mama aldım ama cocugum hic icmedi kustu vs sonra normal mamaya gectim markasini degistirip kakamiz normale dondu mukus yok bu arada kakada kan testi yapildi negatif çıktı simdi kakamız normal mama icerken bagırsaktan ses geliyo ama kendini geri atma vs de yok egzama döküntu vsde yok bazen huzursuz oluyo ama salyada cok akıtıyo diş vsde olabilir beni çok az emiyo bende hic diyet yapmadim ona ragmen mukus olmadi simdi bebegim alerji mi acaba alerji olsa normal mama iciyor marka degisti sadece gene olmazmıydı deneme amacli eski kullandigim mamaya döndugumde gene mukuslu cıvık kaka oldu ama simdiki kullandogim mamada boyle bi sorun olmuyo kafayı yiycem dusunmekten …