Irmakmelegim 20 tane dişi var şu an doktor tamamlamış dişlerini dedi, herkes demir eksikliği yapabilir demiş kan testi yaptırıp mutlaka bir bakacağım. İlk ek gıdaya geçtiğimiz günden beri aslında pütürlü pütürsüz her şeyi yerdi ne olduysa şu 3-4 ay once oldu asla yemiyor. Zorlamak istemiyorum ama o hiçbir şey yemedikçe gerçekten üzülüyorum. Umarım benimki de yemeye başlar, sağlıklı olsunlar yeter kilo filan benim için önemli değil sağlıklı olduktan sonra. Mesela balık hiç sevmiyor ondan eminim, ama sevdiği bir şeyi daha bulabilmiş değilim🥲