mom6_ merhabalar bize de doktorumuz kortizonlu krem vermişti kullanmaya gerek kalmadı ama ihtiyaç dahilinde 3-5 gün kullanılıyor. Ancak ne kadar kullanırsanız kullanın altında yatan sebebi bulmak gerekiyor. Diğer türlü baskılanmış oluyor durum. Bir de bizim doktorumuz alerjik durumlarda egzama tekrarlar demişti, içinizin rahat etmesi veya doğru tedavi için isterseniz bir alerji doktoruyla yol alın. Çok geçmiş olsun