Balin_annesi aylardır hem karadut, hemde keçiboynuzu özü kullanıyorum. Marka olarak soul kitchen; kendi sitesinden toplu sipariş yapıyorum. Keçi boynuzu unu da alıyorum. Kızım artık çay ve kahve içmek istiyor. Kahve isteyince keçiboynuzu unu su karışımını, çay isterse de karadut veya keçiboynuzu özü su karışımını veriyorum ikisi aynı deyip bizimkileri göstererek o da kendisininkini içiyor. Çocuklarınki soğuk yetişkinlerinki sıcak olur diye baştan o kadar söyledim ki hiç yadırgamıyor.