dikayumerko Merhabalar kızımın son günlerde eli hep ağzında salyalı huzursuz uyumuyor da diş gibi birşey farkettim ama tam emin değilim sizce diş mi altta ki 
anonim9487 dikayumerko 3 aylıkken ellerinin sürekli ağzında olması normal evet bi yandan dişleri artık kaşınıyor bi yandan da ellerini keşfediyor
dikayumerko rana0234 erken çıkaranlar olduğunu biliyorum ama bizimkisi öyle mi emin olamadım sürekli eli ağzında
rana0234 dikayumerko evet haklısınız erken çıkaranlar oluyor,belirtiler de dış gibi aslında.Bizim de 6 aylık olmak üzere,salya ile başımız dertte, öyle böyle değil, dış mi atak mi bende cozemedim
dikayumerko rana0234 bende atak diye düşündüm huzursuzlukla başlayınca ama emzirme biter bitmez elini yumruk yapıp ağzına sokmaya çalışıyor sürekli oradan diş kanısına vardım
hilal139120 Çok az bi diş ucu gördüm sanki. Diş çıkarma bir süreç olduğu için çok öncesinde de başlayabiliyor salya, ağrı ve eli ağzına götürme. Benim bebeğim 4 aylıkken çıkardı iki alt dişlerini. Erken de çıkabiliyor
dikayumerko hilal139120 bende öyle düşünüyorum sanırım diş ucu gibi zamanla anlaşılacak bir durum sanırım damağı yarıp çıkma süreci var:/