iremaydmr wigglytuff ben yaptırdım çok memnunum anestezi ve sünnet yapan genel cerrah doktoru çok güzel ilgilendiler
wigglytuff iremaydmr yazınızı yeni görüyorum bizde bugün yaptırdık suana kadar olan kısımdan cidden memnunuz bebişte çabucak iyileşirse tam anlamıyla atlatmış sayılacaz siz kaç günde toparladınız kaç aylık bebeğiniz