Acemimommm Balerin spiral taktırdım 4 5 ay oldu hala kanamam var nerdeyse 3 5 güne bir koyu kahve kan geliyor. Neden olur bilgisi olan var mı?
Minigimherseyim Acemimommm Merhaba taktıralı iki ay oldu ilk ay biraz leke geldi. Adet dönemim uzadı 9-10 günü buluyor nerdeyse zamanla düzelir sizin leke artık gelmemesi lazım ikinci ay bende leke falan olmadı hiç
Acemimommm Minigimherseyim benim bu ay 6. Ayım bitti 7 ay oldu nerdeyse bu ay akıntı leke olmadı ama adet sürem hala uzun 9 10 gün sürüyor
birssorumvar Kızlar taktırmayı düşünüyordum ama yorumlardan sonra bir tedirgin oldum. Çok da pahalı. Normal spirali çıkarttırmamın sebebi zaten adet günlerimin uzaması ve bitmeyen akıntılar
Esrazeyno birssorumvar bende hormonlu vardı onu çıkartırdım şişkinlik yaptığı için her doktor takamıyor ben alıp gittim önce takamadı 2.defa çagırdı o zaman taktı ama şuan idrar yolu enfeksiyonu oldum kanamamda var bilmiyorum ne olacak 11 binde para verdim
birssorumvar Esrazeyno doktoruma güveniyorum o yönden tedirginliğim yok. Ama ara kanama ve adet uzaması canımı çok sıkıyor