Merhaba anneler. 5. Ay kontrolümüzde oğlum 400 gram almış. Doktor kötü demedi ama az almış dedi. Kilosu 7840 gr bu arada. Neyse ay sonu ek gıdaya başla dedi. Bende pompa aldım elektrikli hani sağıp vereyim dolu dolu emsin diye biraz meme reddi yaşadık çünkü bir de çok hızlı süt gelmeyince sinirleniyor. Phılıps avent biberonu seviyordu aslında ama inat etti almıyor ağzına. Kafasını itip ağlıyor. Mamajo denedim onu sever gibi oldu ama gene emmiyor. Biberona nasıl alıştıra bilirim? Yöntemi var mı bunun🥲