Yeloo Merhaba bu zamanlarda bir sendrom mu var nedir anlamadım gitti gece uykusuna direnme başladı ağlama krizlerine giriyor. Çok yoruldum artık gerçekten tükendim loş ışık kitap denemediğim şey kalmıyor yaşayan var mı öneriniz var mı
dilekc Yeloo sanırım bu aylarda uyku saatlerini düzenlemek gerekiyor. Oğlum 27 aylık, 23.30′u buluyordu uyuması ağlaya ağlaya, zorla. Sabah 8 yerine 7′de uyandırmaya başladığımızdan beri öğle de akşam da düzene girdi