iremaydmr eskiden veriliyormuş cay ekmek ve çay pirinç unu vs ama şu an bi sürü sağlıklı içecekler meyveler var bi portakal suyu sıkıp verseniz bile daha sağlıklı asla yargılamiyorum benim kardeşlerime de çay veriyordu annem çay ekmek çay zararlı ne varsa en küçük kardeşim 4 aylık kalkmış kelle paça suyu vermiş limon vermiş çikolata zeytin yoğurt bile vermiş görüntülü konuşurken yoğurt veriyordu çocukta ağzını açmış yiyordu bitince ağlamaya başladı neden bitti yine ver diye bende anne mama ver daha iyi en azından 6 aylık olana kadar yine yoğurt vs verirsin verdiği yoğurdun içine muz doğramis öyle veriyor beni tersledi bizde mama yok çay ekmek yoğurt var biz bunlarla büyüdük dedi bana bende dedim o yüzden kafamız saman çalışmıyor dedim o zaman o zamandı yok ben vericem bebeğini getir onada vericem dedi bana kardeşimle bebeğim arasında 4 gün var ona ek gıda vermeye başlamış çayin bi yararı yok canım daha sağlıklı şeyler içir meyveleri doğra blenderden geçir içine tatlandırıcı koy tadı güzel olsun elma suyu konsatresi gibi çeşit çeşit yap doldur içtiği biberon bardağa 1 2 defadan sonra alışır herkesin imkanı olmayabilir avakodalu kahvaltı pirzolali akşam yemeklerine ama sadece bebeğini düşünerek bişeyler yapabilirsin