Hiç birşey sarmayın kendi kendine geçiyor benim kızımın sizin attığınız resimden daha büyüktü bastırınca içine giriyorsa sorun yok demişti doktor şişer sertleşirse sanırım ozman muayeneye götürmek gerekiyor tam olarak hangi ayda geçtiğini hatırlamıyorum