Kızlar 5 aylık bebeğim var son 1 aydır başladı aniden bacaklarımda bir halsizlik güçsüzlük oluyor basacak dermanım kalmıyor gibi vücudum çok güçsüz hissediyorum pregnacare vit kullanıyorum ama acaba yetersiz mi geliyor ekstra dvit ve demir de kullanıyorum ama bu güçsüzlük çok kötü hissediyorum kendimi bayılacakmış gibi hissediyorum korkuyorum. Ne yapmak lazım nedir bunun çözümü ne zaman geçecek bunlar