Prensesss_annesiii Kizlar 4 aylik bebegim biraz zayif anne sutu veriyorum biraz zayif kizim mama.aldim hic birini begenmedi yemedi simdide kasik mamasi denim dedim onuda yemiyor istahsiz sanki hemen midesini bulandiriyor ne yapabilirim onrriniz varmi
Tinimini Prensesss_annesiii Olması gereken kilonun altında değilse bence mama vermeyin. Sağlıklı olması kilosundan çok daha önemli
Hayatannesi Prensesss_annesiii kilosu normalin altında olsa doktorunuz takviye bir şeyler verirdi. Sütünüz olmaz yada emzirmenize mani bir şey olur o zaman mama verilir anlarım ama sırf daha fazla kilo alsın diye mamaya alıştırmayın sonra iştahsızsa sizi emmeyi hepten bırakır. 6. Ayında zaten ek gıdaya başlanır sabredin bence.
Melek-nur29 Anne sütü yetiyorsa yani bebegin doyuyorsa bnce 1 ay daha bekle sindirimi çok zayıf daha benimkide bugün 4 aylık oldu bn sadece diline deydiriyorum tadlara alışsın diye