mommy15 ben 7. Ayda bi kanamam olmaya başladı ama pembe damla şeklinde. Çok çok az. Adet de olamadım bu yüzden dpktora gittim normal belki engeksiyon vardır dedi ilaç yazdı. O sıra ilacı kullanmak istemediö. Antibiyotik tansiyonumu düşürüyor biraz diye. İki ay sürdü sonra düzene oturdu. Ama gittiğimde hiçbirşey görmedi doktor. Bazen bu şekilde oluyor falan dedi