Bebeğimin reflusu var.1 ay 9 günlük.her beslenmesinde azda olsa kusuyor.reflu yatağı AR mama gaz damlası falan hər bir şeyi deniyorum fayda etmiyor yinede.yemekden sonra 1 saat dik tutuyorum yinede kusuyor.benim gibi bebeği reflu olan varmı?neler yapiyorsunuz ne onerirsiniz?çok uzuluyorum bu durumuna.kl almiycak diye çok korkuyorum.😥