1 yaşında kızım dün akşamdan beri yeşil yeşil göz pınarlarına doluyor akıyor hafifte şiş ılık suyla çayla pansuman yapıyorum biraz iyi geldi gibi ama bi damla falan mı alsak eczaneden kullandığınız geçirdiği etkili bi damla var mı yoksa yarın çocuk doktoruna gidip mi yazdırıyım kızlar