Maii 2 saattir oyuncak ayırıyor, temizliyor, yerleştiriyorum. Fazla huniniz varsa üzerime atar mısınız 😵💫 Sizler oyuncak rotasyonu yapıyor musunuz faydası oluyor mu? Fazla azaltmaya gidemedim gibi ama bir yerden basladim diye avunuyorum
NmalkoC Maii ben doğduğundan beri sürekli 5 tane oyuncağı varsa mesela 3 ünü kaldırdım 2 sini cıkardım sıkılmaması açısındanda dönüşümlü olarak ilerliyoruz sürekli şuan 3.5 yaşında hala o şekilde her gördüğünde aaa benım boyle oyuncağım vardı anneee diye seviniyor belli bir süre görmeyince yaşı geçen oyuncaklarınıda direk kutulayıp kaldırıyorum o yüzden 4 çekmeceli oyuncak dolabımız var hiç dağılmıyor
Mnli Maii benim çocuğum 5 yaşında haftalık oyuncak rotasyonu yapıyorum eylülden beri çok faydasını gördüm ama benim avantajım oyun odamız ve uyku odamız ayrı ben uyku odasına yapıyorum rotasyonu odasında vakit geçirme süresi çok arttı
Maii NmalkoC ne güzel gerçekten hayranım az ve öz eşyası olana aksi eziyet oluyor çünkü ama bir yandan da hepsini verimli kullanıyor diye de vazgeçemiyorum bakalim bir yerden başladım
Maii Esoz1110 bizde de salondaydı yemek odasını bozup oyuncak odası yaptım yatak dolap vs olmayan bir alan burası simdi en azindan tek oda dağınık biri gelince bile çocuğa ait dağınıklık göze batmıyor😂
Maii Kontes0011 3.5 yasinda zamanla farkedilmiyor sayısının arttığı burası oyuncak odası her yer oyuncak olunca gözüme hiç batmamişti kızımda bir oyuncağı toplamadan diğerini cıkarmaz pek dağılmazdı ama misafir çocuklar vs gelince baş edememeye basladim.
NmalkoC balporsugu7224 en güzelini yapıyorsunız mesela ben şu şekildede yaptım bir oyuncağına mesela zarar vermeye kalktıysa onu direk yok ettim ki kıymetini bilsin diye şuan mesela kuzenı 5 yaşında geliyor hala her geldiğinde oğlumun oyuncaklarına zarar verir birde mesela tanircilikmi oynadı kuzenı der gel şu dolabı boşaltalım der oğluma oğluö hayır önce bunu toplamalıyız der nasıl alışırsa öyle gidiyor gerçekten umarım ileridede yaparlar bunu
Maii egelsenkonuss biz de o sekildeydik neredeyse ben hiç toplamak zorunda kalmiyordum odayı sadece temizlik yapıyordum nadiren yardim ediyordum kızıma ama misafir gelince baş edememeye başladım 🥴
Maii Mnli bizimde ikisi ayrı suan uyku odasında hiç oyuncak yok sadece uyurken yaninda olmasını istediğini götürüyor akşamları. Tam olarak nasıl ayırdınız
maygirl Maii oyuncak fazlaligi dikkat daginikligi yapar ve hicte ilgisini cekmez.gereksiz ve fazla oyuncaga karsiyim.ortada 2 3 cesit oyuncak.olur onlarida kaldirirm 1 haftada snra baska 2 3 cesit ckaririm.ama.heosini dusndgmde yinede cok fazla.oyuncak almadim halen.rotasyon cok iyi zamanla oynama.oyalnma.suresini kalitesini artiracaktr eminim.kolay gelsin🌼
Maii egelsenkonuss ücretli oyun alanına birakir gibi bakıyorlar çocuklarını odaya sonra saatlerce kategorilere ayırıyorum fark ettim ki misafir kaygısı oluşmaya başladı bu yüzden 😂
Mnli Maii ya bizde iki çocuk var biri 5 yaş biri 17 ay ikisi ortak oyun odası kullanıyor ve bu eve 1 yıl önce taşındık oyun odasını ona göre düzenleniştim ama 5 yaş olanın oyunları uzun süreli oluyor mesela yapı oyuncakları ile bişey yapıyor ve bozulmamasını istiyor o yüzden onlarla kendi odasında oynuyor ben haftalık bir konsept belirliyorum mesela uzay konsepti uzay konseptli oyuncakları uyku odasına götürüyorum ona uygun etkinlikler de hazırlıyorum işte yapı haftası dinazor haftası en son ejderhaydı zaten oyun odasında da oyuncaklar konseptlerine göre ayrı çekmece ya da kapaklı şeffaf kutularda
Maii ebrusafura ahahahha az once ben de esime bu 5 cocuk şeklinde söyledim. Aslında kendisi dağıtmıyor hep yerli yerinde o yuzden gözüme batmiyordu simdi ben dağıttım elemek ve temizlemek icin🙈