3 ana ogun yiyor 1 saat sonra 150 cc veriyorum .
Aslinda ben doktoruna 1 yasindan itibaren kesmek istedigimi soyledim 2 yasina kadar devam edin dedi ama saglik ocagi hemsiresi 1 yasindan sonra bi yarari yok anne sutunun zaten besinlerden aliyor dedi aslinda azaltarak ben yavas yavas 120 ye 90 cc ye dusurup ara ogun verip 1 yasina kadar bitirmek istiyorum sutu . Siz nasil bir surec yasadiniz?