0104 Arkadaşlar iştahsızlık nedeniyle bebeğini doktora götüren var mı aranızda neden olabilir acaba 9 aylık bebeğim
miranatlass 0104 ben götürdüm ama alerjik oldıguı için iştahsızlığı normal dendi 3 ay sonra tekrar gel dedi
0104 Ebrarinannesi_ genel olarak iştahsız ama bazı dönemlerde bir kaşık bile yemiyor diş olabilir ama ağzında çıkacak tüm dişleri düşünürsek sanırım benim dişim kalmayacak
ayseeeciik25 Benim bebeğimde ona yaptığım yemeklerde işthasız kitler ağzını ama kaynanamlara gidince kaynanam nr varsa yedirir bebeğimde yer tuz var baharat var verme diye kızıyorum ama gel gör ki bebeğim kıtlıktan çıkmış gibi yiyor. Birde öyle dene istersen normal kendinize yaptığın yemeklerden ver yiyecek mi. Evde yaptığım mis gibi buharda haşlanan tuzsuz sebzeleri yemez gider kayınvalidemin tuzlu lahana turşusu için ağlar oldu benim oğlum 🫢 belki seninkide öyledirğ
VahsiKelebek_ Ben de 9 ayda kan verdim değerleri düşük çıktı argivit adında bir vitamin yazdı özel birde kan damlası verdi şimdi biraz daha iyi yiyor. Size de verirse biraz düzelir bir de ben yemek verdiğimde daha çok reddettigini fark ettim şimdi önüne parçalayıp bir seyler koyuyorum yiyebileceği. Hem kendi yemeği öğreniyor hem de yiyiyor yani biraz daha rahatım. Kek yapıp veriyorum portakal mandalina kabuklarını soyup dilimleyip veriyorum. Çubuk kraker veriyorum bazen öğrensin diye.
miranatlass 0104 hayır belirtileri oldugu için şüphelendim ve cocuk doktoruna gidip bu belirtiler var alerji testi yaptırmak istiyorum dedim o da alerji bölümüne alan açtı öyle gittik
miranatlass 0104 geçmeyen inatçı pişik, gürültülü kaka, yapışkan kaka, çok nadir 2 kere kan gördüm daha görmedim, yüzde küçük kızarıklıklar